Utslagen hjälte!


Min lilla söta Olivia har haft det kämpigt med sprutans innehåll!
Nu har hon kommit till ro efter ett bad.
Jag kan säga att såhär yr som jag är just nu har jag inte varit på länge!
Jag klagar inte, det är bara fakta!








Har inte tiden att sitta på rumpan idag!
Ska ju ner till Vellinge för att fira midsommar i malmö imorgon.
Men vi kör ikväll så behöver vi inte stressa..
Jag har 1000 kläder men jag vet ändå inte vad jag ska ha på mig imorgon.
Jeans och ett linne? Ja det låter bra.
Vi är ju alla barnfamiljer så man behöver väl inte piffa sig massa?
Tråkig jag känner mig men är man trött så är man!
Hehe..
Gahhh vi ska binda krans till barnen.
Hur ska det gå?



fortst följer...

Kommentarer
Postat av: Sofia

2008-06-19 @ 13:33:05
Postat av: sofia

hej på er!!!!!

Tack för senast, vilket fint hus ni har=))

Hoppas ni får en trevlig midsommar, vi får hålla tummarna för lite sol.Vi hörs!!!!Kram

2008-06-19 @ 13:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0