Snart dax!


Då ska man ta på sig party humöret snart! Har börjat med lite musik..
Men nu kom Kent och dom gillar jag juh dock inte så vi får la byta!
Föräldrarna är på G...
Har köpt massa ersättning..
Lika bra att ha många ifall att!
Jag trodde inte att det skulle kännas såhär, första gången man ska lämna ifrån sig Olivia.
Men hallå, Mojan o fajan har juh haft mig och Karolina - dom fixar att passa Liten med!
Hon är ju inte spez svår att hanskas med.. :)
Sen har dom passat Tindra och Ebba hundra gånger..
Men det är inte det att inte dom ska kunna passa henne, utan OM Olivia typ blir otröstlig..
Hur gör man då? Då vet jag att bara mitt bröst funkar. Och det kan jag tyvärr inte lämna hemma.
Jaja - vi får la se hur det går.
Jag ska ha kul!!! Det behöver jag faktist!!!

Vad jag fått höra så bjuds det på ALLT...
Mat och dricka!!





Kommentarer
Postat av: Amme

Du kommer ha jättekul gumman, försök bara att koppla från dom oroliga tankarna fast det är svårt. Som sagt, mojjan har ju haft dig och du är ju hur mysig som helst. Ha kul nu! Puss

2008-06-28 @ 15:12:05
Postat av: fia

Det kanske vi har, var när? friska upp mitt så dåliga minne:)

2008-06-28 @ 15:13:44
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha de så kul ikväll! försök slappna av, de e skitsvårt ja vet =D vi ska med ha party ikväll, E ska va hos mamma o pappa. ja börjar nojja mej nu att han ska glömt mig till imorron =D hehe men de gör han ju såklart intE! Hönsmammor e vi allihopa allihopa lalala! hehe kram

2008-06-28 @ 16:05:38
Postat av: jane

hoppas du får riktigt roligt..du kommer sakna olivia, men du kommer ha det så skönt att bara vara johanna=) du får blogga bilder från ferren sen=)

2008-06-28 @ 17:49:17
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0