Oboy vilket vackert väder?!?!



Sitter här och väntar på att det ska bli varmt!
Älskling lurade mig (eller han tyckte d va fint väder)!
Tog på mig så jag skulle kuna sola, Liten somna om o jag sprang ut!
Stanna upp och såg ALLA moln, blåsten och mina pigga ben!
Så nä, jag struntar i det!

Kanska tar en tripp till Rusta!
Vill ha muffins bakplåt o dom sålde ju ut dom för 25:-
Köpte ett party tält till dopet igår.
27 kvm :)
Hoppas vi alla får plats!
Om alla kommer så blir vi ju runt 50 st!!!
*ber till han där uppe att det inte regnar*
Måste börja skirva ner vad som ska handlas hem!
Stressad i magen inför det men det kommer gå bra!
:)
Folket kommer för Olivias skull !

Fick precis hem massa stenar som Staffan ska bygga en mur av!
Kommer bli så fint!!

Lite mer kaffe och sen fixa till mig..

By the way!
Ställde mig på vågen och nu är det 2 kg kvar till inskrivning vikten!
Tror inte jag kommer nöja mig med det som jag tror jag skrivit innan!
Thats me!


Kommentarer
Postat av: hanna

hej hopp, när ska ni ha dopet?

blir ni med måånga , de blir de här med typ 43( fast de e inkl barnen) ! va ska ni bjuda på?va har man på dop liksom?! vi vet inte va vi ska haa!! fast vi har ju två rätt lång tid o komma på =) kram

2008-06-13 @ 13:26:20
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: jane

du är nog den snyggaste nyblivna mamman jag sett på länge! Leon är 10 månader å jag har fortfarande 6 kilo kvar=(å dubbelhakan kan man ju precis inte träna bort!

2008-06-14 @ 13:44:39
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Din Mor

Ursäkta att jag skriver detta, men vad är det med er nyblivna mammor? Tror ni att ni ska se ut som ni gjort innan ni fick ert kära barn efter så kort tid???? Jag blir så ledsen när jag läser vilka problem ni har med er vikt och kroppen ser ut hit och dit. Nu är ni Mammor som ska ta hand om och ert barn och äta nyttigt så bröstmjölken blir tillräckligt mättande för ert barn. Ni har all tid att gå ut och gå långa runder med vagnen och både Du och Babyn får frisk luft och stegen räknas. KÖP STEGRÄKNARE.. Kommer att göra susen.. 10.000 Steg om dagen gör att man går ner i vikt. Men man kan inte äta en massa godis och onödigt. TÄNK PÅ DET.

Puss från Mojan i Vellinge

2008-06-15 @ 21:48:46
Postat av: jane

heheh till mojan i vellinge..jag ammar inte längre så jag kan äta vad jag vill..å man KAN faktiskt ta hand om sitt barn och ändå vilja se snygg ut, för sitt eget välmåeende..fast att man är mamma är man ändå en egen person! att gå ut å promenera flera timmar varje dag har inte hjälpt på mig ett skit! å att vara ensam mamma som jag varit så gott som hela tiden, är det ganska svårt att hitta tid till annan träning. ens egen självkänsla är viktigt för att man ska må bra. allt handlar inte om barnet bara för att man är mamma=)

2008-06-16 @ 20:33:37
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mojan i Vellinge

Jag menar inte att man ska sluta bry sig om sitt yttre bara för man fått barn Johanna är inte den som inte bryr sig. Ta hand om sitt barn gör ni så klart, det bästa som hänt er.

Men ni unga mammor ska istället ta hand om er själva. Att promenera är det bästa för att slippa gå på gym.

Men man väljer så klart själv vad man vill göra. Vill bara ge råd inte vara en Mormor som styr och ställer. Puss på er alla Mammor.



Mormor till Olivia Tindra och Ebba

2008-06-16 @ 22:17:28
Postat av: jane

just därför att vi e unga som vi vill vara snygga jö ;)inte se ut som en 80 åring naken!!! d e klart att ungen är värt vartenda valk, bristning å hängtutte..men d e orättvist när vissa är lika smala igen dagen efter förlossningen å andra blir aldrig desamma..johanna är iallafall skitläcker..FUSK!!!!!! =)jag vet att jag kunde sett mkt värre ut..men d e ändå inte ok..men men..hoppas på barnvakt imorgon så jag kan ut å springa=)

2008-06-16 @ 22:38:47
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0