Jaha det var det d!


Jaha då kom det jag hade anat!
Uppsägningspapperna från Frösunda!
Brukaren jag jobbade hos har bytt ass bolag o då fanns det inget kvar för oss "gamla"..
Så nu är det bara att leta efter nytt! O det hade jag faktist tänkt innan jag fick papperna så det kom inte som en stor chock!
Jag vill ha ett arbete här i Åhus så man har nära till Liten när hon sen går på dagis. MEN finns inte det så får jag juh självklart söka mig runt om..
Inga tips på vart man kan söka?
Borde eg inte tänka på det nu, utan njuta av att vara ledig med min dotter! Men framtiden finns och jag vet att jag kommer
gå och tänka på det väldigt mycket.
Vi har juh ett hus som ska betalas, en dotter som ska få det bästa och så ska vi oxå få i oss lite mat ;)
Staffan får väl jobba häcken av sig? Uff nä! Jag ska hitta ett nytt jobb så e d bara!
O i detta jobb jag ska få ska jag ha arbetskamrateer!!! (det hade jag i det andra med men man träffa aldrig dom)

Ja så e d med det!

Idag ska jag och familejn åka ut o handla lite till dopet! Vi har fått låna Staffans mamma o pappas bil!
Ska bli skönt att komma hemifrån en stund :)
Hoppas Staffan inte är på dåligt humör (trött efter jobb)!
Då har jag inte ro att gå o titta..
:)

Har dagar att se framemot!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ordnar du tjejen! Men jag fårstår din frustration.. jag letar ju också och ibland blir man tokig av ovissheten, man vill känna att framtiden e trygg så man kan blicka framåt. Jag tycker du e smart som e ute i god tid, plötsligt har mammaledigheten bara gått o du har förträngt tankarna på att leta jobb så lite koll e inte fel.. tycker jag iaf! =)



Tack för er kommentar! Jag behövde en "krya på mig"-hälsning. =)



Kraam

2008-06-17 @ 16:07:37
URL: http://annaalbert.blogg.se/
Postat av: Julia

Känner igen det där med att vara på dåligt humör efter jobbet, har en som är likadan ;-)



Hoppas allt löser sig med jobbsökandet! Men det tvivlar jag inte på. Kramen

2008-06-17 @ 17:57:45
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Moster K

Saknar er så..... men snart ses vi !! Puss puss - älskar er :)

2008-06-17 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0