Hot!


Vädert är på vår sida! Sol och helt underbart!
Synd bara man inte kan vara ute just nu, måste ju städa lite innan syster kommer.
Sen vaknade Liten (stor) precis så det kommer inte vara poppis o lägga henne i vagnen nu.
Men snart ;)

Äter staaarka halstabletter. Domnar av gör tungan o gummen. Men det hjälper iaf för stunden.
Somsagt vill inte bli sjuk!

Olivia har sin nya sparkdräkt på sig idag. Så söt hon är i den.


Fast den hon har är i vit, brun och orange :)

Jaja så är det med det.
Dax att göra nytta!

Todilooo...



Ps..kan ngn säga mig varför jag får en ram runt mina bilder? *vill inte ha*

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Vilken söt sparkdräkt!! Längtar tills jag kan och vågar köpa första plaggen, många veckor dit dock..

Hmmm..sätt en ram runt bilden innan du laddar upp den i bloggen kanske..så hade jag gjort, vet inte om man kan göra på något annat sätt..Kram

2008-06-04 @ 22:35:12
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0