Helt perfekt!! Bilstols prat! :)


Vi behöver ny bilbarnstol till Olivia!
Har tittat på en som är från 6 månader upp till 7 år!
*dyr*
Men så går jag in på babylands sida och så är just den på kampanjpris!
Hoppas Staffan vill att vi ska köpa den, för visst det är juh ett tag till hon kan använda den men bättre att köpa när den är billigare!
Sen den hon har nu är ju jätte bra men hon är ju tyvärr snart förstor! Känns inte kul när benen sticker ut!
Kanske ngn som vill köpa den sen - till bra pris *ler* Baslåda o allt ju..hihi..

Den e fiiin :)

Den jag vill ha nu ser ut såhär...

Vill ha!!!
Hade passat sååå bra i nya bilen med juh!
*lalalaaaaa*


Nu ska jag ringa målaren och säga att han inte behöver komma imorgon!
Orkar inte ha dom i huset!!!

Bye Bye...

Kommentarer
Postat av: Emma

jag måste bara tipsa dig om en bilstol som vi har till Vera och som jag vet att många andra med har, Besafe izi kid tror jag den heter hihi, den har fått bäst i test i massor av undersökningar!

kram

2008-06-25 @ 12:48:47
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Madelaine

Ja jag kommer behöva en bilbarnstol för småtting snart..så kom ihåg mig när ni vill sälja..;)

2008-06-25 @ 12:55:04
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Malin & Elias

Längesedan man var här o läste nu ju... Sidan e superfin o kul med många bilder ,hon har ju blivit stora tjejen nu :) Vi har oxå Be Safe Izi Kid,nu,den är kanonbra o som sagt fått bäst i test :)

Kram på Er

2008-06-25 @ 20:45:45
Postat av: camilla

hejhej!



Nu e man hemma igen, men åker snart igen ju :( lite jobbigt att vara ifrån familjen men det har gått bra!



Vad fin bilstol! Går den att ha baklänges också?? Jag letar också efter nytt... hon kan snart inte sitta i sitt babyskydd längre hihi lång tös :D



kramis

2008-06-29 @ 09:06:23
URL: http://muharremi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0