Gravid??


Nä fy vilken dröm jag hade inatt!
Vilken tur att jag vakna och kände på magen, ingen kula!
Hemskt skulle det varit med en bebis till!
Nu när lillan är så liten. Det får vi vänta med i nga år :)
Sen i drömmen hade Olivia massa tänder som likna haj tänder. *gaaah*

Vad händer annars idag??
Jo vi ska ju till familjen i Transval!
O visst lockar jordgubbar o glass, haha!
;)
Staff ska hjälpa J att svetsta ngt om jag inte missuppfattat fel?
Ska iaf bli trevligt att träffa dom..


Nu ska jag iaf ta in posten och sen göra lite armhävningar höhö..
Ska bli stark som en oxe...eller nått!

Ang paketet så hade dom stängt - jag vet inte vad det är för ngt för det är bara ngt jag ska hämta ut.
Kan vara böcker?? Ahh ja jag vet inte! Spännande spännande!



Kommentarer
Postat av: Amme

haha va sött, pappa & dotter =)

2008-06-24 @ 15:29:05
Postat av: Mojan

Kom på att det är kanske från Shari & Cliff. Det du får från nån Va kul om det är från dom.. Bara nått jag tror. Puss Mojan Paketet som ni inte vet att ni ska ha från nån...

2008-06-24 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0