Gilla läget!




Ja det har jag verkligen gjort! En mycket trött flicka har sovit mycket länge!
Alltså olivia somna ju vid 12 igår! Sen vaknar hon inte från 11 på morgonen och vill ha mat!
Jag måste haft mycket näring och fett i brösten(mjölken) så hon klara sig så länge!
Iaf sen fick hon mat sen somna hon om igen!! Hmmm...
Inget mig emot :) Kan jag ha lite egen tid!

Iochmed  det tog så lång tid emellan ammningen så hade jag vääääldigt spända bröst!
Haha, såg rätt sygg ut ;) Synd det bara är falsk vara. Dom kommer ju bli mini sen igen!
Tss..! Orka bry sig? Både ja och nä!

Man kan ju alltid köpa om man känner för det!
Men då ska man ha pengar!
Och det har inte Johanna!
Men jag kan ju fråga morfars syster! Ja för dom vann på hästarna i helgen tror jag det var!
HUNDRA ÅTTIO TUSEN! *give me*
När ska det bli vår tur? hmm kanske måste börja spela först? ;)

Nu slog det mig - va det inte föräldrarträff idag? Måste ta o kolla mobilen!
*yr panna*


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hade inte varit helt fel att vinna en slant..me wanna!!

2008-06-18 @ 13:57:34
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: josephine

jodå, helt riktigt, ni missade träffen idag igen!

Vi skulle eventuellt träffas i mitten på juli igen. jag hör av mig om det senare! kram från oss

2008-06-18 @ 14:46:40
URL: http://shooot.blogg.se/
Postat av: hanna

haloo, ja kan höra me ana om hon vill , men dom håller på med huset så ja tror inte det.

vet inte camilla har inte skrivit till mig iaf men jag skickar sms till henne nu!



men hursomhelst så kan ju ja o ellioten komma!

kan messa senare ikväll

Ja vilken sömntuta! kan hon inte smitta av lite till elliot?! =)

kramelikram

2008-06-18 @ 17:30:10
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0