En yris.


Ibland lyckas jag med att göra mat som jag verkligen bara vill äta mer av!
Och det har jag gjort nu!!
:)
Tyvärr äter jag den själv för Staffan sitter på tåget till Malmö!
Han ska hämta hem bilen! Sen ska vi köra till Vellinge imorgon igen.
Onödigt i mina ögon men är man ivrig så e man :)
Ett barn på nytt??

Hur gick det idag?
Olivia hade gråtit JÄTTE mycket! Både av ilska och av lessenhet!
Säger bara TACK att jag slapp det...
När jag var klar från min undersökning kom jag dirket till henne och staffan.
Tog henne o hon somna i min famn dirket! Lilla hjärtat!
Hoppas hon inte mår dåligt sen...

Själv har jag mycket mycket dåligt järn värde! Därför jag är så trött och yr!
Har till o med dåligare nu än när jag var gravid!
Tack för den , nu vet jag iaf varför jag mått som jag mått!
Allt det andra såg bra ut iaf ;)

MÅSTE skriva in saker i min kallender hädanefter!
Jag glömmer ju så mycket!
:(

Sverige vinner ikväll!
Jag lovar ... hehe...


Kommentarer
Postat av: Moster Karolina ... som saknar er !!

Hejje hejje !! Stackars lilltjollanta som har varit lessen idag .... men men - det går bra efter en stund :) Nerräkningen har börjat ..... puss puss !!

2008-06-18 @ 21:02:25
Postat av: hanna

ah cp ryssland!

synd att hon blev så lessen =( hade elliot blivit så hade ja fått panik! tur han inte blev de!

hoppas hon mår bättre nu?

kram ses kanske imorn!

2008-06-18 @ 22:37:42
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad var det för mat? :)

2008-06-18 @ 22:50:19
Postat av: camilla

dumma dumma ryssland!!!! Hoppas vi ses imorn, för jag ska inte åka iväg med öppna förskolan, pallar inte hehe :) Hörs o ses kanske imörn..



kram

2008-06-18 @ 23:09:07
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Hehe det är nog där jag kommer landa någonstan också..enligt BMI så ska jag gå upp 18 kilo minst...hmmm...allt bra idag??

2008-06-19 @ 10:39:48
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: camilla

hejhejQ synd att det inte blev av idag. Jag kunde inte heller :( Hade glömt ge vovven sin vaccination o hon ska ju på hundpensionat idag!!!! Så det blev akut besök där o ge henne den vid 12 tiden.



Nu är jag borta i 2 veckor, men efter det får vi hitta en ny tid som passar oss alla!



Hoppas lillan mår bättre..

kram

2008-06-19 @ 13:25:51
URL: http://muharremi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0