Allt ska bort!


Tillåter vädert att jag ska plocka OGRÄS?
Det skiftar hela tiden mellan skurar och strålande sol!
Kan ta på mig gummistövlarna om inget annat.
Tillåter Olivia mig gå ut?
Hon somna precis men tror hon vaknar inom nga få minuter..
*tänkt när hon sov 12-18*
:)

Hon har börjat att lyfta huvudet från kudden nu..precis som hon ska sätta sig.
Sen när jag lägger henne på magen är det precis som hon alltid vill ligga så.
Lägger jag henne på rygg bli hon mycket mycket galen..
Hon ska stå hela tiden med. Vad jag fått höra är att om dom står förtidigt kan dom bli hjulbenta!
Haha o ja jag får verkligen höra det ALLTID när hon står *skrattar varje gång*

Jaja det var det, idag ska jag ta kort på lillan iaf!
Det har jag ju inte gjort på TVÅ dagara ;)

Nu ska Johanna aka ogräsplockaren se om hon har ngn chans att ta sig ut!


Kommentarer
Postat av: josephine

Hej där borta! Självklart kan dessa gräbborna hänga på!Hojta till när det är dags! Kram från oss

2008-06-26 @ 13:32:30
Postat av: Frida

Va fin bloggen blivit! :)

2008-06-26 @ 15:50:19
Postat av: johanna

Tack Frida :)

2008-06-26 @ 15:58:03
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Amme

va fiiiin bloggen blivit!!!

2008-06-26 @ 16:08:11
Postat av: Madelaine

Håller med tidigare inlägg, super söt blogg förvandling!!

2008-06-26 @ 23:35:46
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Pauli

hej sötis! Nu är vi tillbaka i sverige efter en härlig vecka! kul att komma in här och läsa ikapp :) ang hjulbent så fick vi höra av bvc att det ej skulle vara någon fara :)

2008-06-29 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0