10 veckor!


Älskade lilla tjockis blir idag 10 veckor!
Så snabbt det går! Men för varje dag växer liten och det är så kul att se allt hon upptäcker och lär sig!
Ok hon kan inte så mycket ;) Men det är ändå mycket som händer.. leende som blir till skratt, nacken som är stark och händerna som ska in i munnen o hållas hårt i!


Idag har dagen varit lika mysig som igår.
Gått vid stranden, jag blev chokad! Såååå mycket folk..!
Sen åt vi glass och efter det gick vi hem o mös i trädgården.

Grillning nästa.....



Kommentarer
Postat av: josephine

Åh, nej nej nej..nu måste jag få protestera! Jag har ett minne av att du och jag födde våra döttrar den 16 mars för 11 veckor sedan! Nu är du lite förvirrad!! ;) Ha ha

2008-06-02 @ 09:02:34
Postat av: Madelaine

Hehe..så följer jag din lilla ängels utveckling..;) Tack så mycket! Blir kanske någon fråga som trillar ner här så du vet..;) Kramar Madelaine

2008-06-02 @ 09:18:24
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0