Tosselilla!


Trots att jag vakna genom het inatt (feber) så beslutade jag att följa med familjen till Tosselilla!
Älskling kunde inte följa me :(
Inatt var det riktigt jobbigt! Fick inte ligga brevid staff - nä jag var för varm! Men jag frös!
Han hämta iaf två panodil o sen fick jag hans täcke med.. :)
1 timme efter dryper jag av svett - härligt!

Mådde sisådär på tosselilla men det va helt klart värt att följa med!
VARMT va d! MYCKET folk...! Olivia var jätte snäll! Vagnen och bärsele gjorde henne nöjd.
Ammade henne bärandes i bärselen. Hehe... Funka bra :) Med en filt över så va d ingen som såg..

Sitter nu i Vellinge. Glömde babyvakten hemma! Typiskt!
Får springa upp o ner - hör inte upp ju!

Saknar att vara med Älsklingen! Men snart e d vi igen ♥


Vi och allt folk..

Hittade skugga..

Väntan på att åka larven eller vad den hete :)

Skuggan var faktist bäst för oss :)

Nu hörde jag faktist ngt
måste ruuuusa!



Kommentarer
Postat av: jessica

då var vi där samtidigt:-) och skuggan var härlig!!!

2008-07-24 @ 20:12:15
URL: http://www.anjaforhelaslanten.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0