Teddy


Ja jag var ju så glömsk igen så jag missade Teddy studion igår.
(Olivia har anlag till att få diabetes)
Så imorgon ska Staffan o jag dit.. Alltså min hjärna är inte som den ska.
O ja, jag hade skrivit ner det. O jag hade ju tillomed sagt att jag skulle träffa Hanna..
Ahh *suck*...
Jag slutar väl vara så vimsig när jag slutat amma!

Igår på kvällen kom Petra och Thyra på besök då männen va o svetstade ett skåp..
Jag vill att Olivia oxå ska greppa som lilla söta T gör.
Men det kommer, jag övar henne *ler*

Idag har Staffans mamma o pappa varit här och vi har grillat o haft det trevligt.
Blev mycket gott! Älskar grillat...
Efter det gick jag o Staffan en lång runda med vagnen.
Helt underbart väder nu ikväll ju.

Imorgon måste jag in till Frösunda!
Helt ärligt? Var tusan har dom skickat papperna, jag har då inte fått dom.
O så måste dom har in dom NU! Men SKICKA hit dom till DENNA adressen och inte till min gamla som dom säker gjort!
FAST jag sagt vilken min nya är!
Ska bli SÅ skönt att slippa det stället..
Staffan var nära att ringa o skälla på dom...men jag hedja han!
Hehe!

Nä nu ska denna sömniga Johanna sova..

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: hanna

ahh ja jävla frösunda, de tar aldrig slut verkar det som!

Hoppas de går bra på teddystidien!

2008-07-02 @ 09:30:03
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: hanna

Föresten, ja o Camilla skulle gå till andys lekland nån dag när hon kommit tillbaka från den där kursen. för där kan Dante springa runt i sin egen värld så kan vi sitta o snacka o fika i lugn o ro. så då MÅSTE du hänga med! hehe de kostar inget för oss två ändå för Elliot o Olivia har ju lite svårt för de där med o springa runt o leka på ett sånt ställe ;) Änsålänge iaf! =D



2008-07-02 @ 09:36:12
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

nämen oj va snurrig du blivit nuförtiden hihi. Skönt o ta tag i det me frösunda så du kan slippa dom äntligen puss

2008-07-02 @ 10:36:39
Postat av: gumpen

hej. pappa dog den 12 april, knall fall. skulle gjort en bypass i hjärtat veckan efter. ingen visste hur dåligt hans hjärta var, han hade 3 kärls sjukan. han sa bara att nu orkar jag inte mer,sen föll han ner och dog direkt, hjärt lungräddning gjordes av hans kamrater på plats men han var borta direkt.

saknaden är obeskrivlig,overklig,oförståelig,så smärtsam. ta vara på dom ni älskar,för vi vet aldrig om det kommer en morgondag. kram

2008-07-02 @ 15:05:50
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0