Stranden!


Mmm idag gick jag o syster och alla barn ner till stranden..
Jag tyckte dock det var kallt...
Solen har iaf sagt att den ska stanna hela veckan ut så vi ska till stranden imorgon med :)
Hoppas det inte blåser!


Igår var dagen som jag skrev innan - Perfekt!
40 fina gäster - god mat som min kära mor stod för! (säger d igen TACK) och fin fina presenter!
Solen var framme hela dagen. I kyrkan var det fint och Olivia var den bebis som bara satt och titta på prästen.
Där va två små pojkar som oxå döptes på samma gång och dom grät..hihi så lite stolt var jag över min prinsessa!




















Oj vad mycket kort jag hade kunat lägga in :)

Olivia fick en liten tofs av sin faster o då likna hon en söt liten sumobrottare ;)
Men men jag älskar henne ändå *ler*



Kommentarer
Postat av: Hannapanna

hoppas att elliot oxå sköter sig när de e han s tur o döpas : )



2008-07-22 @ 07:18:44
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Pauli

Åh hon är så fin er lilla skatt! Tack för att vi fick närvara på hennes stora dag!

2008-07-22 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0