Mums eller?


Då var det smakis dax. Jag koka potatis o mosa den, sen tog jag lite rapsolja och bröstmjölk!
Olivia ville gärna ha det i munnen men spotta ändå ut det!
Söt!!!



"hur äter man det här?"


Staffan är ledig tills måndag. Jätte skönt!
Vi gick ner till stranden idag och där har dom en mysig och god resturang.
Var bara menningen att vi skulle gå en runda men när vi gick förbi så sög det till i våra magar.
Hade inte ätit ngt o klockan va ju runt 7.
Olivia hade inte somnat så hon fick sitta hos oss. Tills hon blev helt röd i ögonen då la jag ner henne o hon somna på nga sekunder *me like*!
Åt jätte gott! Grillad quorn med mozzarella och klyftpotatis med VITLÖKS  sås ;)

Jag ska titta på en ny mobil imorgon.
:)

Nu vill Staffan sova så jag tänke ta o göra han sällskap.
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Amme

hahaha vilken bild =) Skönt att Staff e ledig nu med er.

2008-07-31 @ 10:35:47
URL: http://snuffetuffe.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vilken sötnos Olivia är, ska bli kul att få se henne äta smakis när vi är hos er. Hoppas jag vinner på minigolfen..hahha. Kul vi ska ha imorron. Puss och Kram Mojan

2008-07-31 @ 21:04:35
Postat av: Pauli

Åh vad rolig bild! Potatis, vad är det? :) hihi puss

2008-08-01 @ 00:09:25
URL: http://www.alltomengla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0