Lite jobbigt..

..men det går!

Olivia är i en ny utvecklingsfas. Tack för den. Tur man har sin "bibel" -det är inget fel på henne.
Hon gråter jätte mycket, är missnöjd! Kan inte lägga ner henne ibland. Kan gråta när hon ser folk som hon ändå "känner"..Att somna henne är det bara jag som kan - bröstet! Funkar inte att staffan lägger henne- hon blir galen.
Och det står det oxå - att bebisen kan vara ledsen när pappan ska försöka trösta eller natta..
Men det posetiva är att när hon e glad är hon jätte glad. Pratar på som bara den - igår vände hon sig i soffan till mage.
Och då blev hon så glad, o jag med :)

Jaja man överlever, bara det blir bra den 20onde..

Pauline engla maria och elina kom upp till mig i tisdags.
Gick i ett regningt kristianstad..
Åkte bussen hem till åhus - pauline fick köra vagen o jag bära hem Olivia. Hon va huuuuuuungrig...
Hemma här gjorde vi gips figurer eller vad det heter..Olivias fot - englas fot och elinas hand och fot. (liiiten)
Maria o Elina åkte hem och då körde hon in Staff till kstad..
Jag o P natta våra barn - korkade upp vinet och satt oss ute under parasollen och prata! Det var mysigt!
Satt ju ute till halv 3!!
:)

Nu idag åkte dom hem och nu väntar vi på att prällen ska komma för dopsamtal.
Jag hade behövt sova lite känner jag.
; )

Vet ej om det blir kstad ikväll?
Får se hur Olivia beter sig :)


Kommentarer
Postat av: Amme

Mysigt med tjejprat & lite vin juh. puss

2008-07-10 @ 15:07:44
Postat av: Anonym

Varje gång jag går in på din sida och läser om din söta dotter så blir jag bara mer sugen på att skaffa barn så nu får jag inte gå in mer på din sida för min pojkvän =) så nu får jag gå in här i smyg hehe. Men man blir verkligen sugen när man ser hur ni har det!!

2008-07-10 @ 18:00:43
Postat av: hanna

ammar du inte längre?

2008-07-10 @ 20:52:55
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: hanna

jo de gör du ju va dum ja va, ntäkte fel =D

2008-07-10 @ 20:53:24
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Hej! Vilken bibel är det???

2008-07-11 @ 14:17:42
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0