Det är inte lätt..

men det går!

Fick vända efter att gått halva biten hem till Staffans bror.
Olivia ville inte ligga i vagen! Staffan bar henne men sen började blåsa o jag var rädd att det skulle börja regna.
Fick lägga ner henne ivagnen ändå och då va hon sååå ledsen/missnöjd/trött...
Jag blev irriterad o beslöt mig för att vi skulle vända! Det är sant som Staffan säger att lite får hon skrika.
Men jag vet vad som hjälper och i detta fall så kunde jag inte sätta mi o amma henne. Det är ju bara då hon somnar!
Nu ligger hon iaf o sover.
Jag tackar till gud att hon inte var så här när hon var nyfödd.
Jag blir ju knäpp!
Sen när hon är normal - alltså när hon inte är kinkig - då är hon världens godaste!
Hon pratar hela menningar, hade varit kul o veta vad hon sa oss..
:)



Såhär ser den nya sovställningen ut. Obekväm i mina ögon :)



Sprallis är hon - älskar när man sjunger för henne.



Att halvsitta coh titta på sina saker är mycket intressant..

Hur jobbigt det än kan vara ibland så är hon värt precis allt.

Sådeså!



Kommentarer
Postat av: hanna

hehe snygg sovställning ja! =D

2008-07-12 @ 22:55:42
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

Tycker du e kass på svara på mess hörru :-P. Haha snygg sovställning =)

2008-07-12 @ 23:08:18
Postat av: Pauli

Du är en underbar mamma. Glöm aldrig det! Puss min vän

2008-07-13 @ 03:33:33
Postat av: josephine

Hey girls.

Vad är det för "bibel" du pratar om? Står där vad som händer vecka för vecka? Jag är nämligen ute efter en sådan bok! Allt bra med er annars? Kram Jossan med Vilda

2008-07-13 @ 09:03:16
Postat av: Madelaine

Hon är så hejdundrandes söt din lilla tjej! Hehe ja tyngre ska jag bli..;) Tack för tipset på boken..ska bestälal nu nu nu!

2008-07-13 @ 20:09:05
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0