Bryr mig inte..


Vissa gillar en andra inte!


Ngt otäckt hände innan. Olivia skulle sova och hon somna.
Satt på babyvakten och satt oss o titta på film. Då börjar hon gråta o staffan går in.
Då har hon vänt sig med huvudet mot kudden och armarna under magen. Hon kom ingenstans.
Fy tusan! Så lätt kan det hända olycker om man inte kollar till! Tur hon gjorde ljud ifrån sig.
*ont i magen*

Har precis ätit en hel burk svarta kärnfria oliver. Dumma fajjan som lurat mig på dom.
Så goda!

Ska ni framkalla kort kan jag ge ert ett tips.
Gå in på - www.postfoto.se/asp/index.asp?activitycode=af100
Hundra gratis kort..
Super bra!


Snart kommer dom!
  



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina ord Johanna! Värmer..=)

hm, man skriver ju inte om allt i bloggen så jag förstår att ni blev förvånade..! Det blev såhär och det känns som ett rätt beslut. Tufft e det iaf, mycket me praktiska saker som man känner att man helst vill spy på,, men men!

Hoppas du/ni mår bra!!!

Kram

2008-07-12 @ 05:26:28
Postat av: Jessi

Ja usch så snabbt det kan gå! Handlar om sekunder ibland...Men det var ju skönt att det gick bra... Svarta oliver, mmmm jag är oxå en slav under dem...

Trevlig helg.../Jessica

2008-07-12 @ 11:50:02
URL: http://lillaj80.blogg.se/
Postat av: Josefine

Usch vad hemskt, fast jag har fått2 barn (snart 3) så har vi alltid haft bebisen hos oss oavsett när på dagen dom har sovit (har inget babylarm) antingen i vagnen alltså i insatsen på golvet eller i soffan på en bauta kudde....du vet hönsmamma, men det är ju för att man ska kunna vara lugn. Nu denna gånden har vi sagt att vi ska göra annolunda mot vad vi gjort de andra 2 gångerna....men det återstår ju att se!!!

Så söt er Olivia är :-)

Kram Jossan.

2008-07-12 @ 18:56:13
URL: http://mammajossan.bloggagratis.se
Postat av: gumpen

vem är det som inte gillar dig? du som är sån kär tös ;) hehhehe

2008-07-14 @ 07:14:41
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0