oj vad mycket man vill ha

i väntans tider..

Vi har juh satt vårt fina matbord vid fondväggen. Passar bättre där.
Så nu är det tomt i självaste "köket"
Måste köpa ngt och jag har hittat vad vi vill ha.
 Det finns på Mio och med vita stolar så får man ett erbjudande, alltså ett paket
pris. Hade passat så bra med vår nya lampa..
Varför är man inte gjord av pengar?

Men en dag ska vi köpa det iaf... För somsagt det kommer bli über snyggt.
=)

Nu sitter jag och dricker kaffe och har precis ätit två knäcke.
Ska försöka att äta lite nyttigare nu när man vet att man kan gå upp mycket.
Visst det är barnet som lägger på dig en del men jag vill helst inte att jag
ska lägga på mig massa fet som jag sen inte kan få bort.
Vägde mig imorse och då vägde jag 1 kg mindre än vad jag gjorde hos
barnmorksan sist. Men ok, dom väger med kläder på.
Men sen måste jag utgå från vår våg tycker jag, för den har jag alltid vägt mig på.
Så från midsommar har jag lagt på mig 13,5 kg.
Men sen inskrivningen har jag lagt på mig 9,5.
Ränkar med att lägga på mig 20 allt som allt...Men förhoppningsvis inte!
:)
Yeah yeah, ILandsproblem ab.. *tss*

Staffan ligger o nannar gott i sängen. Han hade jätte ont i sitt lilla huvud.
Stackare.

När är det Talk to me igen????
Ngn som ser på det?

Nä pussinussi så länge...
image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0