Nu är det natt igen.


Ska se när man lägger sig idag. Igår titta jag på tv fram till klockan 4. Sov sen till halv 2. Illa!
Men lika bra att passa på :)
Staffan har fixat "Ladys night" till mig så den ska jag sätta på när jag går o lägger mig.
Kanske ser syster yster då?!? Hon har juh varit där live 2 gånger. Ja hon tillomed fick gå på efterfest med självaste Martin. Hihi o stod kind mot kind.. Då dom fotades tillsammans.. *ler*
Inte för jag tycker han ser så bra ut, han har för mycket skägg! Hihi...

Jag måste färga håret igen, det är ljust i topparna.
Det tog inte som det skulle när vi färga d sist. Iochmed jag va så ljus innan så behövs d mer färg.
Så jag har beställt och fått hem den idag. Skit bra sida har jag hittat. Behöver jag inte ränna in i alla frisörsallonger för att hitta just den jag vill ha.
Har hittat en platttång jag vill köpa med. Den jag har funkar bra, men kom på att den är faktist 5 år gamal.
O när jag var o klippte mig sist så blev mitt hår super snyggt när han platta d. Så jag tror att om man köper en ny så får man kanske den glansen med...

Priset va faktis mycket bra, men sen får man kanske prioritera vad man ska köpa.
Saker till lillan eller till mitt hår.
Vill kuna köpa båda!
Kanske kan få den i present för jag e så duktig? *hihi*
Eller inte...


Nä jag vet inte varför jag börja prata om mitt hår men men brist på annat.

Ska kanske åka ner till Vellinge i helgen, sen kör Staffan hem på söndagen så stannar jag.
Träffa Pauline. :)
Sen tänkte jag ta o höra med mina old friends om dom har tid att träffas. Passa på..

Nu är klockan halv 1 och det är 54 dagar kvar till ankomsten. Haha...
Pluttan då..

Nu har jag inget att skriva. 



Liten flicka!
Puss o natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0