Julen är ute men så kom snön?!?


Idag har vi julstädat, alltså städat ut julen. Vi tyckte det var lika bra.
Så nu har man ingen gran eller nga adventsljustakar kvar. Blev jätte tomt.
Men men, vi ska köpa lite nya saker (sen) Så då kommer här vli lite mer bonat.
Satt och leta efter nya gardiner, hitta ett par super fina som jag ska beställa.
Nu får man juh pynta så man får lite vår stämning ;) Hehe kanske lite tidigt *skratt*

Jag och älskling tog oss en promenad nu i kväll. Skit mysigt väder. Faktist.
Väldigt kallt, men det lätt så härligt när man gick i snön. Älskar det ljudet.
Fick säga till Staffan att vara tyst så jag kunde njuta av krasset när snön och skorna mötets..
Hehe..





Snart ska jag och Han sova. Jag har gett han till halv 3 att sitta o kriga..
Kan inte somna om inte han ligger brevid, speciellt inte när man hör han sitta i data rummet.

Vi ska hämta vagnen i veckan, läääängtar :)


image264 Kääääärlek o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pauli

vi missade snön :( Skulle ut imorse och åka pulka med Englis, då var allting borta :((

2008-01-06 @ 22:08:12
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Man kan åka pulka på isen som låg.. Men man ska helst inte gå ut för risken är att man halkar själv. Vi satt inne och Far tog på soccer på sina skor för att Viska skulle få gå ut. Men va hemskt med denna is som låg överallt.. Nu ser vi fram emot lilla O.... Som buffar runt i lilla magen.

2008-01-07 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0