Jag o bebis o lite staffan! :)


Allt var fin fint med oss...
Magen hade växt från 31 till 33!
Bebis är inte fixerad än men hon ligger iaf när med huvudet så det va skönt.
Järnvärdet hade stigt igen.
Och bebis hjärta slog fint..
Såklart fick hon hicka när barnmorskan lyssna på hjärtat.
Sött.
Magen ligger över medel..
Men bebis ska vara typ 15% mindre..
Får inte ihop d!
Men men vi lär se om hon är stor eller liten när hon kommer ut.
:)

Somna när jag kom hem, det va inte igår jag va uppe så tidigt juh.
Vakna av att jag snarka.. haha... snyggt!

Nu är det en mycket stor kvinna på tv, hur kan man låta det gå så långt???
För så stor som hon är, är inte männskligt..
Synd om henne MEN lite självförvållat!

Nu sitter Staffan här bakom mig o pratar engelska, hihi.... Ska inte titta på han..då kommer jag skratta!
Men han e duktig..
Men har inte fattat varför han pratar engelska...

Snart ska jag fråga han *ler*

Ha d kalas!
Puss

Kommentarer
Postat av: Pauli

har du varit på ul eller vad har jag missat :)))

2008-01-23 @ 21:27:25
Postat av: HAnna

du e säklert längre gången än va dpm har sagt kanske :) imon e de min tur hos BM , mammi ska följa me o lyssna på hjärtat hihi. tradigt o gå själv =D KRamis gonattt!!!

2008-01-23 @ 23:35:15
Postat av: Anna

Hej!! Brukar kolla inom här på din söta blogg! Spännande nu när det e nära? Läste ditt inlägg för ett par dagar sen om vikten o så.. jag som tycker du e så fin! Fast det hjälps ju inte när man själv inte trivs.. Jag tycker iaf att du bara har mage (som verkar va en drömmage) o smal för övrigt, jättefint! O du.. klart du kommer gå ner det efter sessan kommer, tänk va många promenader du måste gå ut på då me vagnen!! ;-) Kram o trevlig helg

2008-01-24 @ 20:55:15
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0