Fy fy fy! (viktproblem)


Råkade ställa mig på vågen!
Bara ngt kg till så är jag uppe på 20 kg sen midsommar.
Hemskt!

Saknar min gamla kropp! Trodde aldrig jag skulle säga det!
Men det va som Staffan sa, Gud vad du var smal!
Mmm, man såg inte det då.. Tyvärr..

Somsagt jag är en vikt männsika och väger jag inte under 55 så är jag inte nöjd!
Kalla mig löjlig men sån är jag!!
Hoppas innerligt att jag har kämparglöden när bebis kommit så jag kan bli lite smalare iaf!
Jag kommer ha som mål att till NÄSTA sommar (alltså 09) vara som jag var innan.
Fast jag kommer ändå ha gropar hit o dit! Blä! :(
Kan hoppas jag har mors gener där, hon blev ju av med alla kg + lite till när hon amma...
Men ok, hon blev kanske lite för smal! Men men då kan man äta lite mer :)

Det dumma är att jag inte har ngt spez nyttigt hemma nu. O jag är hungrig hela tiden :(
O då får man tyvärr ta det som finns...
För äter jag inte i detta tillstånd som jag är i nu (gravid) =)
så känns d som jag ska svimma eller spy..
Så mat o dylikt är ett MÅSTE!!!

Ni som tycker detta är tråkigt att läsa om får skylla er själv som läser.
Det är somsagt min blogg och mina tankar!

*vill sola som jag gjorde innan me*

Nu när jag ändå är igång kan jag lägga in tjokisbilder..
Missförstå mig inte.. Jag vet att magen ska växa! Det är inte den jag är "ledsen" över...

 


34+2

Nu ska jag inte sitta här och klaga. Ska ringa Staffan och tråka ut han!
Han ska jobba över till 8 idag! Boring men ett måste!!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Pauli

om det är till någon tröst gick jag också upp de hemska siffrorna! Tyvärr är jag ingen bra förebild med att blivit av mer än 10 heller... men skam den som ger sig! Jag laddar för beach 08 :) puss fina du

2008-01-22 @ 19:32:28
Postat av: Malin (& Elias med de 2 tänderna,hihi)

Hallå du,ett tag sen man var här inne. Sååå fin mage du har,var stolt över den ;) Vet exakt hur det känns när kilona bara stiger varje gång man väger sig,jag var ju som sagt inte heller så "stor" innan jag väntade Elias. Men amningen o långpromenader har gjort att jag rasat av mina kilo o nu ca 8 mån senare (o ännu tidigare tom) så är jag av med alla o lite till,vilket jag eg inte vill,gillar inte för smalt,menmen...
Hoppas bebbetjejen stannar ett tag till i inombordsjacuzin :)
Kram på ER

2008-01-22 @ 20:14:17
Postat av: Maria

En ny läsare har hittat hit! :)
Måste bara få "peppa" dig lite o säga att jag tycker du är jättefin som gravid. O "alla" kilona måste i princip ligga på magen för resten av du ser så smal ut.
Mår lite bättre nu?
:)

Många kramar Maria

2008-01-22 @ 22:03:37
Postat av: carro

Du är jättefin! Din ensak hur du vill se ut! Även om du går upp i vikt p.g.a en graviditet är det nog inte så skoj ändå. Själv håller jag på att gå ner för Att bli gravid....kan tänka mig att det inte känns så skoj för mig heller...när man går upp igen. Oh well...keep up the good work

2008-01-23 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0