Busigt!





image284

MysPysen är plyschkaninen som blir snabbt barnets lilla följeslagare. Samma härliga plysch och mönster som på kläderna från MysPlysch och med prassel i öronen. Välj i matchande blå, grön eller rosa färg.

Ska  beställa från busigt.se , hoppas lillan gillar att nanna med kaninen. Såklart ska jag ha den rosa med hjärtat!
:)




















image285 Skallra för de minsta i härligt mjuk plysch.
Enfärgad på ena sidan och randig på andra sidan. Samma härliga plysch och mönster som på kläderna från MysPlysch.


Samma serie som kaninen.
Gulligt!



Ska ta o beställa det imorgon tänkte jag.
Får ta o göra allt sånt nu så e d gjort.
:)

Nu ska jag hoppa ner i sängen.
Imorgon blir det bio!
Godis och poppisar, wieeee!
;)


image287
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Pauli

åååh vad fin kaninen var! varför hityta inte jag den :)

2008-01-18 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0