ZzZzZzz


image315


Herregud vad jag ska vara trött.
Vakna och gick upp och åt o satt mig lite framför datan.
Blev väldigt illamående så gick o la mig igen.
Staffan kom hem från jobb och vi vilade lite tillsammas.
Telefonen ringde o jag vakna sen dess har jag varit vaken MEN hade lätt kunat gå o lägga mig igen.
Istället har jag gjort vi mig lite. Fast vi inte ska göra ngt. Men blir tröttare av att se trött ut!
Skulle stor handla idag men d skiter vi i!
Tar d imorgon.. Får äta skräpmat istället..
Skulle ätit d igår men staffan ville inte (ja ni läste rätt) :)
Så det blev mackor igår...
Hatar när kylen inte har ngt att erbjuda eller att frysen inte har ngt man kan ta fram o tina.
Blä!

Blir lets dance ikväll..
Eg tycker jag inte det är så kul men det är väl d ända som går??
Aja, ha en fin fredag!

GÅ INTE UT!



Kommentarer
Postat av: Maria

Men du är jättefin! Du kan lugnt visa dig ute.
Trevlig helg! / Kram Maria

2008-02-01 @ 18:17:20
Postat av: Anna

kram på dej o söta magen!!

2008-02-01 @ 23:06:29
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0