Vill till Maxi!!



♥ Idag vaknade jag jätte sent! Snacka om rubbad sömn! Hur kan man drömma så mycket skit på en o samma gång? Jag tycker inte jag har så livilg fantasi, men i min drömmar så visar det sig att jag har det! Synd man inte kunde typ spela in dom el ngt :) Eller nä, då hade ni verkligen trott jag va lite störd...

Sitter med mitt väldoftande kaffe nu, som tyvärr inte är så jätte gott. Har börjat få en liten avsmaknad av det igen.
Men tror det kommer o går när man en på smällen.. *ler*
Nu är vi nere i 19 dagar. Snart blir det verklighet!!
Borde man läsa mer? Dona mer? Städa så här e klinsikt rent? Raka benen? Hahaha....
Får lyckliga känslor när jag tänker på att snart e hon hos oss. Men jag faktist rädd med!
Är såå osäker... Men jag hoppas det faller sig naturligt. Man är lixom rädd för att göra fel!
Ni får hålla alla era tummar på att jag kommer bli en bra mamma :)

Jag vill till maxi somsagt, fick deras annons blad igår och där fanns det ett par panel gardiner som jag
fastnade för! Tror dom hade gjort sig fina till vårt kök! Men kanske hade det blivit för mycket svart och vitt!
Ja, det är iaf därför jag vill dit.. Så man kanser hur dom ser ut IRL.
Ska nog ringa Staffis mamma o höra med henne om hon har tid och lust. Kan man ju passa på att handla hem lite som saknas me..

Idag åker mor och far hem från Sundsvall. Tråkigt för dom och syster. Tiden gick nog lite väl snabbt! Men dom kommer ner när bebis e född o då får vi ses alla igen. Lovely! ♥

O vad ska jag göra nu??
Jo hämta in posten! För det är en sak jag kommer få idag igen...
Hihihi....

image357

Kommentarer
Postat av: Miia

Lycka till med allt,har själv fött en flicka 23December,och wooow vilken upplevelse!
Lycka till!!!

2008-02-12 @ 14:40:00
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Denise

Jag tror du kommer bli en jättebra mamma=)

2008-02-12 @ 15:37:41
URL: http://www.snisen.blogg.se
Postat av: Anna

Jag säker på att du o din man kommer bli toppen-föräldrar! Vilken tur att du e lite rädd också, va onormalt det hade varit annars! =) Klart att tankarna måste komma om allt det där hemska också som att, "tänk om...", du har ju gått där i nio månader o funderat på det lilla hjärtat ni skapat, hur allt ska gå å så. (va babblar jag om?.. inte ens mamma själv..haha) Fast jag har sagt så till många mammor o alla har det gått bra för, faller sig naturligt som du skrev. DU kan ge ditt barn ngt ingen annan kan ge henne, äkta "mammaJohanna-kärlek"!!
Kram om dej

2008-02-12 @ 16:37:35
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Mojan & Fajan

Hej! Du kommer att fixa detta med bravur och så har du ju Staffan som är så duktig. Nu är vi hemma igen från Sundsvall och är lite trötta efter 6 dagar med två spralliga töser. Ni bor bara ett stenkast ifrån oss om ni behöver hjälp. Pussisar

2008-02-12 @ 17:58:19
Postat av: Emelie

Javisst är den fin :)

2008-02-12 @ 18:10:54
URL: http://schumme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0