Solen gjorde mig glad!


Oj idag har jag gjort mer än vad jag brukar! Och klockan är bara kvart över tre..
Som jag sa innan skulle jag baka kärleksmums men vi hade inte allt som behövdes så jag baka kärleksmuffins, eller ja helt vanliga chokladmuffins, men jag baka dom av kärlek så vi döper dom till kärleksmuffins *ler*
image381Medans det stod i ugnen (två formar= 1 timme) så satt jag ute på altanen och njöt av solen.
Det blåste lite kallt men stå fort d blev lä så kände man hur det blev varmt om kinderna.
När jag satt där ute så gick det jätte många förbi, dom hade ochså lockats ut av solen..
Jag blev riktigt sugen på att gå en runda jag med, fast jag inte vågar, skall gå ensam! Iaf inte ngn längre runda.
Men jag tänkte att skulle ngt hända nu så gör det inte så mycket för jag vill ha ut henne och jag hade mobilen med.
Så efter jag tagit ut mina gooooooda muffins så tog jag på mig varmt!
Gick en ganska lång runda faktist.. Runt i skogen blev det.. Och jag letade fram solen hela tiden, ville inte gå i skugga ju..
Fick lite sammandragningar under tiden så jag beslöt mig att gå hem. Men GUD så skönt det var. Jag riktigt njöt!
Väl hemma igen, då va det städning som gällde.. Har damsugit, gjort vid i köket, håller på att tvätta och ja lite pill här o där.

Nu ska jag snart ta och förbereda maten, eller innehållet.
Ska göra Punjena paprika - köttfärsfylld paprika..
Kan bli mycket gott!
?

Ta nu och njut av resten av dagen!
Kram från mig..

Kommentarer
Postat av: Mojan

Vad du har gjort mycket idag. Måste vara för det är Alla Hjärtans Dag så du fått energi. Kramar från oss.

2008-02-14 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0