Snart Anna Pihl!

Jaaaaaaaa!!!!
Me like alot! Så snart ska jag sitta bänkad framför tvn..
Synd man inte har godis hemma ;) Men jag tror jag kan hitta ngt gott ändå..
Hihi..


Snodde en lista....
Kan ju vara kul att skriva i..

Dagens sysselsättning: Ätit, städat och lagat mat :)
Dagens bästa: När jag gick ut till brevlådan ;) Och när älsking kom hem och när jag prata med syskonbarnen.
Dagens sämsta: Alla sammandragningar o värkar neråt..
Dagens tv: Anna Pihl!
Dagens frukost:Mannagrynsgröt.
Dagens lunch:Två mackor och te...
Dagens kvällsmat:Jätte god kasslergrantäng..
Dagens godis:After Aight som jag hittade i skåpet..
Dagens låt:Sussie-Visst finns mirakel
Dagens klädsel:Randig tunika med strumbyxor och benvärmare.
Dagens köp:Har somsagt handlat lite på H&M.. Nätshoppat *hihi*
Dagens mys:Buffarna från lilla prinsessan och små pussar från älskling.
Dagens sjuka:Kan man ränka min lilla vistelse på toa inatt? Det var efter 12 :)
Dagens saknad:Som alltid, syster o hennes barn!
Dagens humör:Bra men ändå dåligt..
Dagens träning:Dammsugit *ha*
Dagens sötis:Min staffis!


Fick min plattång idag..Det roliga var att det är juh att det va likadan som jag redan hade!
Såg inte ut så på bilden! Men men, den är bra så d gör inget! Den gamla hade ändå fem år på nacken!
:)
image354
Sen har jag juh närshoppat på H&M...
Har länge tittat på den vårjackan som jag idag beställde. Kommer väl vara många som springer runt i den..
Billig och snygg, sånt gillar vi!
image355
Sen blev det juh liiiite till.... hihihi.....
Dumt att handla eg, för jag vet inte om jag kommer gå ner.
Men då måste jag ge mycket för att komma i kläderna..
Så på ett sätt är det bra, för jag måste plåga mig själv...Mooooohhhaaaaawwww!

Älskling har somnat på soffan, ska gå o ge han en puss och säga att vi kan gå o lägga o i sköna sängen istället!
image356
Natt natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

den jagckan har jag minsann me kollat på, som du säger så e vi nog inte ensamma om det.. den e himla söt o precis- till bra pris dessutom!! =) Jag pluggar behandlingsarbete, typ som behandlingsassistent. Klar i maj så det e UNDERBART!! Hoppas bara jag får jobb nu me.. *hoppas hoppas* Vad gör du när du inte har lill-tös i magen? Ha en bra dag! Kram

2008-02-12 @ 07:39:01
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Emma

åå vilken snygg jacka hihi, kan bero på att jag har en sådan hihi ;)
en är skön, vindtät och ursnygg på, så det var ett bra köp =)
nu är det inte långt kvar, är du nervös?
kramis

2008-02-12 @ 11:51:25
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Mojan

Jätte söt och snygg, jag kan ju låna den om det är så att den inte skulle passa. Modet ändras som sagt hela tiden..Hihihihh

2008-02-12 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0