Skottdagen!


Vet ni att vårt förra BF datum var juh idag!
Och jag har varit säker på att hon skulle komma idag för att jag inte vill det!
Hehe, dumt datum juh..
Men prata precis med P och hennes sambo är juh lite synsk och tror hon kommer kvart i 12 ikväll ;)
Hehe.. då får det börja hända ngt nu...
På tal om att hända ngt så var vi på Eko och ÖB innan.. o där ja där fick jag ont!!!
Kunde knappt gå och så samandragning på det.. Tror ni jag blev "rädd" :)
Kändes som hon hade ngt på G....
Så vem vet, det är kanske ngt som händer?? Man vet juh inte hur det ska kännas....
Men har inte samandragningar som gör ont.. så...
På P hade det inte gjort ont... så hon gick juh hemma till det var dax att föda.. hehe...
Aja, vi la se... HON KOMMER NÄR HON KOMMER!

Advokaten var här halv 9 med en besiktningsman (igen)
Zzzzzz.....
Men det ser ut som det ska fixas nu, men att man måste ta in en advokat för det??
Det är väl en självklarthet att fel ska fixas???
Idioter!

Ska ta och förbereda maten.
Idag blir det kyckling kebab med pitabröd, tzatziki och god sallad..

Sen Lets dance....image423

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anna

åå va gullig liten filur!! =) Kan tänka mig att du längtar tills du kan komma ut o träffa folk i vimmlet.. själv vet jag inte hur jag kommer klara mig utan rödvin under grav i framtiden (låter lite alkis) men jag gillar rött vin som tusan!! *hehe* Jag tror inte *hon* kommer innan 12 slaget men som du säger... man vet aldrig. Dessutom har jag hört så många historier där bäbis typ bara ploppar ut, att det går undan så in i baljan! Som du skrev, man vet ju inte hur det ska kännas.. spännande!! Åå vill veta när du ska in. Hade vatt skoj om du hann skriva innan, fast det e ganska mycket begärt.. kanske om du går hemma o väntar i flera timmar innan ni ska in. En önskan bara... hihi! Kram o trevlig helg

2008-02-29 @ 18:59:33
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0