Måttligt illa!


Gaaaah, här sitter man o har ätit en stooooor semla en muffins och druckit två koppar kaffe!
Kan man må mer än illa då??

Annars har dagen varit bra, klippt mig juh!
Gud vad jag gillar han som klipper mig :)
Blev som jag ville, han lyssnar på mig! Bra d...
Han får det så snyggt! Varför kan man inte få d så själv när man fixar till sig?
Kanske ska börja lägga ner lite mer tid på att göra vid mitt hår hädanefter..

Sen gick jag o staffan på stan... köpte kaffeburken och handuken på åhlens.. :)
Önskar mig kakfatet! Så vill ngn köpa d till mig så är ni välkommna..haha...
Hittade gröna underlägg med till det vita bordet.. på smidestian.. härligt.. billigt är braaaa...

Träffade en av mina favo blogg skrivare med, säger man så?
Kristianstad är litet.. :)

Gud vad det blåste, jag hade min klänning på mig o jag kan säga att den blåste upp ett antal gånger..
Skulle nog valt byxor!
:)

Nu sitter staffan o hans kompis o spelar xbox..
Bebis har hicka..
Fick en body av hans kompis- vit med texten "Född som hårdrockare"
Staffan blev mycket glad... :)

Baka pizza om en timme typ.. så vi kan äta till lets dance..
Men tanken på att äta nu är inte så trevlig..

Ska ringa syster yster nu.... Todiloooooo....


image399

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Åh är det jag som är din favvo blogg skrivare hihi?! Det var trevligt att träffas, du är jättevacker med din mage=)

2008-02-23 @ 15:39:14
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0