Kvälls-inlägg..


Då var Gossip girl slut..
Skulle se gynning men syster ringde & det va såklart mycket trevligare!
En halvtimme kvar förvisso men jag orkar inte..
Köpte Sofies mode som jag ska sitta o titta i... Gud vad jag längtar till man kan använda "normala" kläder igen..
Som passar lite bättre än d man har nu..

Imorgon är det MVC som gäller, får se vad hon säger!
Hoppas hoppas det är sista gången...
Sen kommer Amelie hit, tror jag?!
Ska bli trevligt! Sällskap uppskattas! Och nu va d jätte längesen jag träffade henne..
Men jag är tyvärr den som är den att jag har svårt att ta för mig ngt..
Just nu iaf, synd man inte bodde närme sina vänner...
Då e d bra med dom har körkort som kan ta sig till mig :)

På fredag har staffan o jag beställt klipptid!
Jag ska klippa mig hos samma som på nyår.. Han va dukigt. Lyssna på mig :)
Så vi hoppas han klipper lika fint som sist.. Sen lär jag inte gå till frissan på ett tag!
Ska inom åhlens då med o se om jag gillar sakerna som jag skrev om innan, för ibland ser d inte lika fint ut IRL..
Jag är trött nu, men ändå inte!
Ska mysa ner mig i soffan o titta i tidningen..

image394


XoXo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0