Jag vill kunna sova!


image352*gäsp*
Klockan är inte mer än tjugo i 8! Jag har varit vaken sen 6. När Staffan stängde dörren låg jag klarvaken.
Vakna först halv 6 o gick in o kissade. Försökte somna om men ikke!
Min mage var hungrig. O det va inte så konstigt! Inatt vid 1 fick jag besöka toa efter att ha legat i en timme o kämpat mot min äckliga uppstötning. Tillslut gav jag upp! Och det va ganska tur.. Efter ett tag på toa kunde jag gå o lägga mig. Men då hade jag ansträngt mig så mycket att alla mina ådror på min mage såg ut att dom skulle sprängas. Såg lixom ut som ngn tatuerat in massa massa tjocka streck på magen. Va tvungen att väcka staffan som nog trodde d va ngt annat på g...hehe det såg man i hans blick.. :)
Sen får jag sammandragningar alltid nu, varje gång jag rör mig typ.. om jag ligger i sängen och ska vända mig eller om jag måste resa mig eller om jag bara gör ngt hastigt.
Jobbigt! Så nu får fröken komma ut! Eller vänta till på torsdag..Hade gillat om hon föddes på kärlekens dag :)

Nu sitter jag här lite sådär äckel mätt! Gjorde mig två portioner managrynsgröt! 4 dl mjölk sådär mitt på morgonen kanske inte är så poppis..! Men det är verkligen super gott i början! :))

Längtar till posten kommer! För jag hoppas min nya plattång kommer.. Tihihihi...
Säljer juh min gamla o så köper jag en ny... Super!

Nu ska jag ta ngt att dricka sen ska jag nog försöka sova lite till. Nu är magen nöjd iaf!



Kommentarer
Postat av: Amme

Ja va mysigt om hon hittat ut den 14:e. :-) hihihi

2008-02-11 @ 10:00:36
Postat av: Anna

Oj va det e nära nu! Det låter ju verkligen så på dej när du beskriver magen o dina känslor. *spännande* Så det blev ny plattång iaf?? Jag behöver verkligen ny.. min e stenåldersgammal men den funkar än, det e så dyrt med ny! Kanske önska sig det i examenspresent? *hehe* Ha en mysig dag söta du! /Kram

2008-02-11 @ 10:17:37
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anonym

du e vacker. har en fråga, trivs du bäst i ljust eller mörkt ? ja gillar dej som ljus iaf ;)

2008-02-11 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0