Ingen slempropp meeeen...


massa näsblod!
Vaknade och gick o kissade.. kände att min näsa börja rinna, konstigt att jag blev så snuvig tänkte jag!
Ställer mig o tittar mig i speglen, massa blod under näsan. *mys*
O mer kom det!  Så jag tänkte att detta kanske är min slempropp, den visar sig så ;)
Hehe eller inte!
Sov länge idag, ville inte gå upp! Det är så tråkigt!! Jag gör ju ändå inget!!
Kan inte göra massa saker, solen skinner så ut kan jag gå o sätta mig i trädgården. Men det blåser juh massa mycket...
Jag tänker inte jätte posetivt nu kan jag meddela...
Viska kunde varit här och gjort mig sällskap! Kanske kan låna henne? :)

6 dagar kvar idag, och är jag den som gör över två veckor så är det 20 dagar kvar!
Herregud!
Snälla lilla prinsessan i magen, kom ut om högst en vecka! Pliiiizz!
Så slipper pappa jobba me.. hihi..!

Igår hade vi besök!
Fredrik och Dette. Det var trevligt!! Kaffe, kaka och glass o massa prat.
Man märker att jag inte är så sociall av mig nu för tiden för så fort jag gör ngt ut över d vanliga så blir jag skit trött..
Hehe, så när dom gick så la jag mig soffan o där låg jag däckad.. Högravid? Jadå!

Wieee, nu fick jag sms - Ditt packet från H&M har kommit! Lalalalaaaaa......
Och förra veckan fick jag från Ellos.. Me looooove... men jag har inte prövat ngt än för det ska jag ha när magen är borta, lite kg är försvunna och man är lite brunare!

image403
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Satt här i går o undrade var du höll hus, alltid tänker jag "Tänk om de e inne på förlossningen nu!!!??" då när du dröjer lite me skrivandet..hihi! Vet ju att ni längtar så plus att när man börjat följa din blogg så tycker man själv också att det e spännande!! =) Ha en bra dag tjejen! Kraam

2008-02-25 @ 13:35:16
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anna

Hehe.. ja de va rätt skönt o komma hemifrån iaf! :D Men de e rätt skönt o va hemma igen! :D Hur e de annars me dej? Puss o kram

2008-02-25 @ 14:25:11
URL: http://annatheangel.blogg.se
Postat av: Karolina

Så snygg layouten blidde ;) Massa kramar - Älskar Dig !!

2008-02-25 @ 21:44:41
Postat av: Mojan

Men nu va det ju riktigt reto var hittar du alla dessa snygga bakgrunder. Snyggt. Men dom andra har också varit snygga och fina. Pussisar från Mojan 10569 steg idag..

2008-02-25 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0