Idag blev det Te!


Vilken föränding alltså *hum*
Gottit frukt te... kanske ska ta lite mer...
Lillan gillar det nog, hon buffar en massa... eller nä inte buffar! Hon slår ut sin fot eller ngt..
Obehagligt men tufft! När man tänker på det så är det faktist helt overkligt att jag har en stoooor bebis i magen!

Väntar på posten nu, tror jag kommer få ngt roligt idag.
Lalalaaaaa.....

Staffan slutar om 2 timmar. (plus lite mer)
=)
Ska göra ngn god middag till oss idag men jag vet inte vad.
Ska in på tasteline och se vad dom har att erbjuda.
Tips kanske??

O tack för era söta kommentarer, som jag sagt innan så blir jag jätte glad av era fina ord..

Mor ringde innan, dom passar juh Tindra och Ebba nu när dom är där uppe.
Så klockan 6 gick dom upp o det har varit full rulle sen dess.. *ler*
Pratade med Tindra me.. Hon är rolig! Trotsig! 5 år... Ja då ska man bestämma! eller??
=)
Ebba sa lite till mig med  " har din bebis kommit ut ur magen snart"
Söte! Sen sprang hon o skulle bajsa.. haha, dom döljer dock inget!
Det är ju det som är så härligt med barn.. Dom säger precis allt som faller dom in!

Moster ÄLSKAR er...


Näääää ja måste ta mig i kragen nu och inte bara sitta på rumpan!
Återkommer kanske..

image329

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0