Godmorgon på er..


Jag kom på att jag äter frukost alldels försnabbt..
Gick upp klockan 10:55 & nu har jag redan ätit två mackor o yoggi...
Njuter inte utan bara slänger i mig d.. Dumt!!

Har mycket samandragingar nu..
Tänk att snart kan Hon födas..
Känns helt konstigt...
att man haft henne där växande i 9 månader snart o sen ska hon bara ploppa ut till oss
och vara den person man ska göra allt för..
Längtar efter henne så himla mycket. Pappa Staffan sa till henne igår att hon får komma nu
om hon vill :)
Tror hon kommer snart.... ;)

Imorgon ska vi till mvc och skriva en vårdsamanfattning.
Undra om det är sist gången jag ska gå till henne då?
Har inte så stor koll..

Mojan o fajan ska åka upp till Karolina, avis!
Vill me upp där juh.. Men det hade inte gått..
Tyvärr...
Lill Tindra blir stor.. 5 år!
Får hoppas alla håller sig friska, Ebba har juh kräksjukan.. Lilla pluttan..!
=(

Städa idag! MÅSTE!!!!!!!

image321
Kaffe dax!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Myyyyys att hon kommer snart!! Fan va roligt

2008-02-05 @ 12:23:28
Postat av: Hanna

kaffemonster =)

2008-02-05 @ 16:32:21
Postat av: Mojan

Håll ut tills den 13/2 och lite till. Vi ska ta massor av foto på töserna. Pussisar på er...

2008-02-05 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0