Gårdagen och idag!


Måste bara börja med att säga vilket underbart väder d varit idag!
Vår känslor!!!!


Igår blev en mysig dag/kväll..
Börja med att när älskling kom hem smög han in i datarummet o la ett jätte fint kort!
Min fina kan...
Sen gjorde vi vid oss o åkte in till stan.
Vi gick till Lilla tarvernan.
En grekiskt inspererande resturang.
Über gott!!!!! Första gången vi åt där och ni som inte varit där måste testa!
Ni som bor i Kstad alltså *ler*
Det var tur att vi kom när vi kom för sen hade det varit bokat.
Efter maten åt vi en goood efterätt.. men dom hade ju inte den jag eg ville ha.
Fruktsallad med vitchoklad och mangosorbet.. Visst läskas det i munnen :)
Får hoppas dom har det nästa gång man äter där.. Som inte lär bli på länge!
Åkte sen hem och hann se lets dance... fick då en samandraging som gjorde JÄTTTTTTE ont!
Men den släppte o allt va som vanligt igen :)

Idag har vi varit ute i trädgården. Har fixat o donat lite..
Sen tvättade jag min kära cykel.. hihi..
Ha städat i garaget me...
Staffan har fixat så vi snart kan bygga en bod i ena hörnan av trädgården.
Som vi sen ska ha som ett litet solställe.. Kommer vara sol hela tiden och lä!
Najs!!!
Nu har vi precis ätit. Jag gjorde stuvad spenat för första gången... och det blev jätte gott! *duktig*
Stuvad spenat med ägg och korv.. hihi.... Staffan som fått mig att äta d för hans mamma brukar alltid göra d till honom..! När han ber... :)

Melodifestivalen sen.. Trevligt trevligt....

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... tråkigt när man har ide torka..
Baka ngt kanske??
Vi får la se....

Ha en fin fin lördag mina kära läsare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Pauli

så mysigt ni verkade ha igår *kärlek* :)
Skönt att du inte fick fler onda sammandragningar! puss å jätte fin bild!

2008-02-09 @ 19:57:31
Postat av: Amelie

Jättefin bild!! Härligt att ni hade det så mysit!!!

2008-02-09 @ 20:20:50
Postat av: Karolina

Så fiiiin du är :) Kram !!

2008-02-09 @ 22:41:47
Postat av: Maria

Du är verkligen jättevacker som gravid! Ta åt dig nu o njut av den sista tiden. :)
Kram

2008-02-10 @ 00:22:26
Postat av: Malin & Elias

Hej & grattis på 4-årsdagen :)
Va fin klänning/tunika,vart har du köpt den?
Snart är det inte så många dagar kvar,

Kram

2008-02-10 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0