En lördag -->8 dagar kvar<--


Gäspar lite...tung och trött..ont i ryggen!
Det var klagandet för idag *ler*

Precis tittat på melodifestivalen.
Wieee Frida gick vidare. Inte för jag tyckte den va jätte bra!
Men, hon är från Malmö..Han som skrivit låten är från Vellinge och en i kören är från Vellinge.
Klart jag hejar på henne då ;)
Sen gilla jag och Staffan hon opera sångerskan.. Hon kan vinna allt tycker jag. Pampig!

Annars har dagen sett ut som alla andra dagar typ..
Vädert styr en ganska mycket...
Varit hemma hos Staffans mamma o pappa o fikat..
Sen har jag gjort en mycket mycket god tacopaj! Degen blev inte tillräcklingt hård bara!
Men smaken va mumsig!


Ska se film snart men först ska vi ut o gå lite.. Fast eg orkar jag inte!

Imorgon kommer våren? Tror det när jag ser det!!


image402

Ha en forts trevlig kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Karolina

Vikken god tacopaj !!! Såg iallafall jättefin ut :) Vi ska göra egen pizza idag .... hmmm undra varför? :) Kram

2008-02-24 @ 14:53:23
Postat av: Mojan

Se där vad du kan, ser gottig ut.

2008-02-24 @ 16:13:24
Postat av: Emma

tack så mycket jag mår redan mycket bättre, har ätit min specialare, myyycket stark köttfärssås och myyycket vitlök i så nu känner man sig nästan frisk till och med ;)
nu är det snart dags för bebis att titta ut, måste bara fråga..har ni ändrat er ang namn på lilltjejen?
inna
skrev du alltid olivia ju och jag älskar olivia vera heter det i andranamn =)
vad har ni annars tänkt för namn?
pajen ser riktigt god ut, mums =)
kramis

2008-02-24 @ 21:00:54
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Emma

ja jag tänkte väl det, Olivia är ett PERFEKT namn måste jag säga, jag ville egentligen vera skulle heta det men det ville inte mannen min så det fick bli andra namn istället!
japps ut ska hon och jag tippar på den 1 mars ;)
hoppas du hinner skriva i bloggen innan så vi vet när vi ska hålla tummar och tänka på er!
kramis

2008-02-24 @ 23:15:27
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0