Det är för oss solen går upp!


image383

Godmorgon !
Har varit uppe sen halv 11 och fixat lite.
Advokaten kommer kl 3 så vi får ha det fint.
Vi trodde att detta fallet på vårt hus skulle gå ganska snabbt. Men sist han var här va juh 20 sep!
Går i snigelfart..
Vi är trötta på det och ibland känner vi för att lägga ner.

Vädert idag, ja det är lika underbart som igår.
Solen är en bra vän d!
Hihi..
Får en alltid på bra humör..

Nu ska jag göra ngt av mina vanliga rutiner..
Titta runt i olika favorit bloggar, tradera och sen hur mycket pengar jag har kvar...

Sen börjar dagen...

image383

Kommentarer
Postat av: stina

Varför Advokat?? *nyfiken*

2008-02-15 @ 12:29:07
Postat av: Malin

Alltid lika kul att kika in här,mkt fin bloggsida :) Gaahh*,e det bara 16 dagar kvar tills lillpysis kikar ut? Ska bli skoj att se henne sen ngn gång om ni är i Wellington. Ha det mys Kram

2008-02-15 @ 12:56:30
Postat av: Kristin

Vad är det som hänt med erat hus eftersom ni måste ta dit en advokat?

2008-02-15 @ 13:51:09
Postat av: Anna

Hej lilla du!! Jag använde karamellfärg i smeten.. simpelt! Kan ju maila dej receptet om du vill? Kakan blev jättegod, smakar vaniljglass så gillar man det e den god!! =) Ha en superbra vecka här hemma, jag ska njuta av snö o förhoppningsvis SOL i backen! Kanske det kommit ut en sessa till jag kommer hem igen? hihi, lycka till isf! Kraam

2008-02-15 @ 15:21:10
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0