Bakad potatis! Mums!


Idag är en bra dag. Är ganska glad :)
Älsklingen kom hem med bakad potatis från grafitti...Min var god men hans va inte alls god.
Lukta juh tillomed räligt.. Måste varit murken. stackars prins!
Men vi ska köra till maxi så kanske är där ngt som vi kan köpa som han tycker om!


Jag gick inte o la mig fråns halv 3 igår, fastnande här :)
Gick upp halv 12.. Trodde jag skulle sova länge, men jag tvinga upp mig!
Vakna av att jag drömde att jag åkte fast för att jag betala förlite på bussen.
Haha...


Är så glad att ha min bebis i magen, men som jag sagt innan...
VÄLKOMMEN UT!
;)

Imorgon??

image377

Nu har vi varit på Maxi!
Köpte gardinerna. Men det blev inte precis dom jag hade sett. Dom jag såg var svart och vita!
Dom jag köpte var vit och svarta..alltså mest inslag av vitt! Blir det inte fint så e d faktist bara 99 kr som går till spillo..
Men det ska nog bli tjusigt...
Handla lite smått och gott med.. godis då ;) Men det är som jag ska ha med mig på BB....
Såg ett STORT stjärnfall när vi körde hem..
Man får inte säga vad man önska sig, men i mitt fall är det nog självklart!
Men jag säger inget *lalalaaaaa*

Roomservice om 20 min!

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Amme

hihi nu blev man allt nyfiken ju. Mysigt me stjärnfall

2008-02-13 @ 23:06:54
Postat av: Anna

om inte johanna skrivit blogg vid denna tiden en ny dag börjar man fundera på vad hon hittar på, kanske ska en flicka anlända en solig Alla Hjärtans Dag?? *hoppas* Ha en underbar dag! Kram

2008-02-14 @ 09:22:27
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0