Allt såg bra ut :)


Hon tyckte magen hade växt en massa sen sist! Och det hade hon rätt i.
Nu var måttet 36!!! Sist var det 34!
Jag ligger över medel och har gjort hela tiden.
Hjärrtljuden på lilljäntan låg på 140. Duktig flicka!
image325

Vikten hade ökat 1 kg sen sist med.
Så nu har jag gått upp 18 kg sen midsommar då jag plusade.
Jippie!

Därför ska jag och Staffan äta kaka o dricka kaffe nu!
Plus att vi åt på Mc innan.. haha lyckat!

Men bara lilljäntan mår bra så!


Köpt en super söt body idag!
Svart med vita prickar... :)

Nä nu ska jag sätta på lite kaffe så jag kan äta min negerbulle/chokladbulle!

Todilooo....

Kommentarer
Postat av: Pauli

åååhhh vilken härlig bulle i ugene du har *klappar magen* puss på dig skönt allting var fint!

2008-02-06 @ 19:35:10
Postat av: Anonym

Wow,fin!

2008-02-07 @ 09:34:23
Postat av: Anna

Superduperfin!! Kraam

2008-02-07 @ 10:27:23
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej, följer din blogg med spänning. Tycker den är jättebra! Ville bara skriva och säga att du ser fantastiskt vacker ut på bilden! Och fin mage dessutom..du strålar!! lycka till med allt!

2008-02-07 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0