4 år!






image364Idag är det en kärleks dag!
Tiden går snabbt.
För just 4 år sen satt jag och staffan hemma i min soffa i Vellinge efter att varit på fest i malmö.
Vi satt och diskutera hur vi skulle ha det, vi hade ju träffats sen den 18 januari men aldrig rikigt sagt om
vi var tillsammans eller inte. Trots att vi var VARJE dag! (nästan)
Staffan hade inte bil just då så han åkte tåget ner till mig alltid. Om han inte låna hans pappas bil.
Det var väl inget svårt val att säga att vi var tillsammans men jag tror att just då va jag lite rädd att inleda ngt
för man hade varit så sårad av allt som heter kärlek just för ngn månad sen tebax!
Ångrar inte en sekund att vi sa att " VI ÄR TILLSAMMAS"
Är så glad att det blev just vi! Att vi hitta varann! Ödet är fräckt!
Visst har det inte varit en dans på rosor och ibland har man velat kasta in handuken (så säger man väl ;) )
Men skam den som ger sig!
Nu vet man vilka knappar man inte ska trycka på fast man gör det ibland, men man är bara människa.
På 4 år har det hänt så mycket i våra liv..
Och nu ska vi bli mamma och pappa!
Det är Kärlek!
4 år är eg inte så länge! Men i vårt förhållande så är det precis som man kännt varann mycket mycket längre!
Vi är så lika! Men ändå så olika! Vi passar bra ihop helt enklet!

Idag ska vi ut o äta! Ska bli gottit!



image335

Kommentarer
Postat av: Amme

KÄÄÄRLEK!!!! Fina e ni :-)

2008-02-08 @ 13:32:02
Postat av: Anna

NI E JÄTTE SÖTA IHOP! :D Grattis grattis!! Många bamse kramar!!

2008-02-08 @ 15:55:18
URL: http://annatheangel.blogg.se
Postat av: Anna

STORT grattis till er!!!
ha en mysig kväll tillsammans, man vet ju aldrig när det blir igen efter att lillan hittat ut, hihi!! ;-) Kram Anna

2008-02-08 @ 18:00:04
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: pAULI

åååh gumman, förlåt att jag glömde er dag! GRATTIS PÅ 4 ÅRS dagen och hoppas den varit underbar! PUSS!

2008-02-09 @ 00:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0