Väntar.

Snart ska vi hem till Staffans föräldrar. Fira lille jul där.
Olivia sover men när hon vaknar ska jag sätta på henne den fina tomteklänningen :)
Så kan Farmor smälta lite :)
Staffan springer runt och fixar med sin dvd eller nått. Vi ska vara där om 40 min..
Varför ska han göra allt i sista minut. Denna man :)
Men men jag ska inte stressa. Jag är iaf klar, det har jag varit länge.
Packat och så till imorgon har jag med gjort, slippa göra det ikväll.
Sen ska vi sova o seeeen, ja då är det JULAFTON! Hem till Vellinge och bara mysa!!
Saknar dom där nere.. :)

Nu hör jag en liten tjej.
Vi hörs.
Kram.
Ego.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad vacker du är och vad söt er lilla tomtenisse är =)! God jul på er hela familjen!

2008-12-23 @ 15:07:01
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Pauline

fiiiiiiiin du är i håret gumman! GOD JUL!!! PUSS

2008-12-23 @ 18:53:25
Postat av: jane

typiskt män! likadant här hemma! ;) så sööööööt Olivia är i sin tomtedräkt! God Jul på er lilla familj önskar min lilla familj!

2008-12-24 @ 10:35:45
URL: http://gumpen.blogg.se.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0