Tack för den!


Tråkigt men sant så vaknar jag halv 6 i morse och har så ont i min mage.
Får väcka Staffan som sover så gott! Han gick och hämtade en alvedon och en tramadol till mig.
Nu mår jag illa och är så trött. Trevligt?
Nä - men hoppas det försvinner till eftermiddag. Vi ska ju klä granen och ha d mysigt.
Det är BVC klockan 16:00 med. Zzzzzz....

Änu en sak som händer snart - skoj o jag håller alla mina tummar och tår.
Om nu det är bättre vill säga.. :)

Sen kör syster och familj ner ikväll. Kommer till Vellinge inatt. Synd jag inte är där.
Men dom får komma upp snart! Sen kommer vi ju ner..
Längtar efter dom!

Snart ska Staffans chef komma hit och lämna en julklapp.
Hoppas Staff hinner hem så jag slipper öppna.
Han är och lämnar tebax ngn stereo..eller vad det nu var :)

Ingen vill se mig nu!

Ska lägga mig lite och vila nu medans Olivia sover.

"illa jag mååååår illa"

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack :)q

2008-12-19 @ 13:14:38
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Fy! hoppas du mår bättre snart!

2008-12-19 @ 13:35:19
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0