Oj!


Jaha, här sitter jag och fyller i mina föräldrar pengar och så har jag inga dagar kvar.
Jippiieee!
Har såklart inte skickat in "avstå" pappert till FK. Staffan ska ju ge sina dagar till mig.
Får hoppas dom får det i tid så jag får pengar denna månaden.
Fick lite ont i  magen. Här sitter man utan jobb! Och snart är alla dagar faktist slut!
Då ska lillhjärtat in på dagis och jag MÅSTE ha ett jobb.
Tänkte skola in henne i agusti men jag måste drömt lite där? Hur tusan ska det gå til lixom?
Får nog ställa henne i kö  januari. Så man har ngn plats till henne i maj. Uff jag vill inte jobba till sommaren.
Hoppas vi får ut mycket på efterskatten så kanske man kan hitta ngt helg jobb och sen vara ledig i veckorna på sommaren.
Nä jag ska leva NU och inte tänka på all framtid just nu. Mår bara dåligt av det och jag orkar inte må dåligt och gå och oroa mig hela tiden!

På lördag är det Peter Jöback som gäller...
Längtar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja =P Lite roligt haha! Även om det är fina pengar så längtar man till den dagen då han kommer jobba hemma vid igen faktiskt... Japp de känns som om det är väldigt välbehövligt med sömnen ;).

Hoppas att ni får en fin tisdag nu =)!

Kram!

2008-12-09 @ 08:48:10
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: jane

ush ja d e fan ångest nu att börja söka jobb. Jag fick besked igår att jag inte kom in på högskolan, så¨fom den 25 dec är jag arbetslös. Leon börjar dagis den 7 januari. Men d e ju en ren omöjlighet att hitta ett jobb som passae ens liv. typ 75% i malmö, icke ob tider..hur fan ska d gå lixom??!! Åh Johanna va fan ska vi ta oss till? ;)

2008-12-09 @ 08:49:54
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0