En trött

Johanna sitter här - varför går hon inte och lägger sig?

Haft en mysig kväll hemma hos P & I...
14 styckna var vi (tror jag) , jag fick ha Olivia hos mig typ hela tiden. Massa läskiga människor ju! ;)
Att hon är så lung.. Elina var ju oxå där och hon är 1,5 månad mindre. Hon satt knappt stilla. Rulla runt och skulle gå (med hjälp).. Olivia sitter bara, vinkar och charmar lite..

Har lite saker som händer nu i januari.
Kanske har ett jobb på g som varar i 8 veckor här nere i Vellinge.
Inte 100% säkert än men 98% iaf.
Morfar får vara barnvakt ;) Det handlar om måndag onsdag och torsdag. 8 till 2..
Staffan jobbar ändå, och då kan man passa på att spara dagar och så tjäna mer än vad jag tjänar på föräldrarpenningen. 
Aja, vi får se!
Sen allt på allt så om jag e här nere så kommer jag satsa på körkortet.
Såklart kommer jag åka hem till vårt hem när Staffan kommer hem.
Så allt kommer se ut som vanligt.. :)

Nu fick jag reda på att fajjan vill köra tidigt imorgon...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du har rätt - att det kanske e lättare än vad vi tror!! =)



Tack för att du tror på oss, det hjälper!



Va mysigt att lillan e så lugn o känner sig tryggast hos MAMMA!!



Kramar

2008-12-18 @ 10:37:30
Postat av: Madelaine

Spännande med jobb och körkortsplaner..Jag ska också ta mitt körkort, snart, någon gång..



Fick du något paket igår?



2008-12-18 @ 10:51:50
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0