Efter 10.


Sitter här och tittar på tv. Efter tio... Gillar det programet! Ibland har hon bjudit in intressanta gäster.
Idag fastnade jag för Anders Bagge. Han verkar verkligen så där genom snäll! Han hade jag kunat bjuda hit bara för att sitta o prata med. Enkel männsika! Skönt med sådana!
Olivia sitter snällt och leker framför tvn. Det är kul tycker hon, speciellt när man sätter fram lådan med leksaker.
Då kan hon sitta länge o bara dra ut och titta o skratta. Söt är hon. ♥


Pratade med Staffan med Videosamtal. Olivia fick se han o hon blev jätte glad. Hon saknar sin pappa!!!!
Tur han kommer hem om nga timmar..

Igår var det nära att Olivia satt sig på knäna. Men det gick inte ändå - men snart :)

Hon lägger sig på magen bara...
Lill tjockis.
;)

Måste lägga ut mat till ekorren, han letar men jag har inte varit snäll nog och lagt ut.
Det blir min nästa uppgift!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Amme

haha va söt hon e! =)

Klart vi kan så slag i saken å ta den där fikan snart.

Va sägs om nästa vecka?

2008-12-11 @ 11:18:04
Postat av: Madelaine

Din blogg är så himla mysig! Alltid så fina bilder, såna bilder man vill ha i ett fotoalbum som man plockar fram en höstig kväll..



Jag hoppas han kommer iaf i närheten av BF..efter 12 på nyår bara sen får han komma när han vill..

2008-12-11 @ 11:29:51
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Tack gumman=)



ja jag förstår att det inte är lätt att komma ifrån när du är själv med din dotter! Blir kanske lättare sedan när hon är några timmar på förskolan om du inte fått jobb då vill säga.

Jag lovar dig att när du bara kommit till träningen och lärt dig allt så kommer du känna dig mer självsäker, inget att vara feg för;)



Och du är med jättefin som du är!!!!!!



Kramar!

2008-12-11 @ 13:25:37
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: hanna

vad äter ekorrar? ehhe

2008-12-11 @ 15:58:43
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0