3


Många inlägg idag - men imorgon kommer mannen hem o då blir det mindre;)

Olivia har precis somnat. Klockan är alldeles förmycket - men vill hon inte sova så tvingar jag inte henne.
Båda får lida då och det är bara tråkigt. Så hon har fått springa runt och jag har fått jaga *ler*

Jag har kommit på att jag är viktberoende. Jag måste kolla min vikt varje morgon då jag stiger upp.
Batteriet till vågen var slut och jag fick lite panik. Sjukt!!
Men idag när jag ställde mig på den trodde jag att den hade flippat ut.
Meeeen, den stämmer nog. Hur kan jag gå ner mer i vikt när jag äter mer??
Det konstiga är - jag har önskat att jag ska väga så här "lite" väldigt länge. Men nu när jag gör det så ser jag inte ngn skillnad på mig med denna vikt eller med 5 kg mer..förutom att jag kanske får lite större bröst? Det är väl oxå märkligt?
Blir man verkligen blid på hur man själv ser ut?

Nu ska jag äta clementiner och dricka saft!
BTW - minen som olivia gör på fotot är en "arg/ledsen min" Eller tyck synd om mig.
Min lilla apa!

Kram //

Kommentarer
Postat av: M

Jag så är det, du vet ju själv. kramen

Mannagrynsgröt eller havregrynsgröt plus linfröoljan till frukost. Ta även & köp dinkelspinkel..Du vet. Japp så är livet efter barnafödandet när man har stor ämnesomsättning men man kan bara äta rätt. Mor

2008-12-10 @ 23:38:28
Postat av: Jenny

Kommer din man hem i morgon redan lyckos !

Min kommer inte förän på fredag em =( suck..........

Kramis =)

2008-12-11 @ 00:23:49
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo, man kan bli blind på hur man själv ser ut när man gått ner i vikt. Tar nog lite tid för hjärnan att ställa om sig. Men akta dig för att väga dig hela tiden, det är inte bra... Ställ undan vågen och förlita dig på hur kläder sitter istället.

2008-12-11 @ 08:55:02
Postat av: Madelaine

Jag va också viktberoende innan.. Vägde mig varje dag..sen jag träffade J har jag inte ens ägt en våg..Tyvärr stirrar man sig blind på siffrorna tror jag..som egentligen inte avspeglar just om man är hälsosam..Det är farligt med vågar..då är kläder och spegeln + en ärlig sambo så mycket bättre!

Är lätt att fastna i en ond cirkel där vågen styr och ställer..



Du är ju väldigt petite nu och du är fin! Men låt vågen stanna där den är nu..Du kanske rör dig mer än vad du tror och därför kan du äta mer och ändå minska i vikt..



Du är en oerhört vacker tjej tycker jag med en väldigt fin och vacker familj!

2008-12-11 @ 10:09:58
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Ja jag förstår inte det själv!! 29 ynka dagar (+/- någon dag) Gick du över med Olivia??

2008-12-11 @ 10:39:29
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0