00.08


Då var det NATT! Olivia somnade för en halvtimme sen. Dessa dumma tider. Hon får lite konstig kvälls rutin här för hon vill såklart vara uppe länge och se vad vi hittar på.
Vi har slagit in paket (jag) mojjan har bakat saffrans skorpor som blev sååå goda! Älskar saffran och jag älskar Staffan med. Ja det va ju nästan lika ;)
Var på Vellinge blomman och där var mycket juligt. Mys! Olivia tittade på alla tomtar. Jag köpte paket till julklappsspelet. Bra när dom rear ut, för då blir det inte massa skit :)

Nä nu ska jag sluta och ta mig en macka o sen hoppa ner i sängen.


Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hihi ja jag sov gott gott! Saffransskorpor har jag gett mig på att baka nu..Får se om dem blir goda..;)



Oj alla verkar ha vaknat utom lilla jag!? Men inte en pinal här hemma har rört sig så det kan inte ha påverkat vårt hus något vidare..Hmmm..

2008-12-16 @ 13:52:07
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Karolina ... moster... syster...

Va?? Ska vi ha julklappsspelet?? Åhnååå ... jag har missat det :) Får ta å köpa nått nere i Skåneland ... för snart e det daXs :o) kram

2008-12-16 @ 18:12:52
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0