Vilken ruskig morgon..


En dag som denna ska man ligga i sängen och bara kramas o mysa med dom man håller kära..
Men Olivia vill inte det , nä hon vill hellre sitta i sin sitter och titta på tv ;) Och mumsa lite på Herr kvadrat!
Så jag får sitta o uggla på nätet och dricka mitt berömda kaffe.
Ska väl lägga henne snart igen. Hon har ju det i sig. Vakna och bli trött efter en timme. Men idag ska jag inte sova. Nä jag ska föröska fixa lite här. Städar söndag och kanske lite mys söndag med. Älskade mannen åker ju till stor staden och kommer inte hem fråns torsdag. Tråkigt men det rör sig max om två veckor så vi överlever här..
Tänkte ta en liten tripp till Vellinge för ovanlighetens skull ;) Men alltså varför gå o uggla här helt själv? Sen har ju lilla mesiga jag blivit lite mörkrädd! Haha..måste vara mamma nerverna.

Den nya med Rihanna är bra! *digga*
Längtar till utekvällen i malmö :)
Oj vad jag ska dansa...!


Nä nu ska jag lägga lill stumpan som är helt röd i sina fina ögon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0