Världens duktigaste..

Olivia :)

Hon rörde inte en min när hon fick sprutan. Jag som trodde hon skulle gallskrika som sist.
Men hon e duktig!
Vägde henne med och där blev jag med chokad. Sist vägde hon juh 7680 och idag vägde hon 7700.
Så lite har hon aldrig gått upp. Lite näring i maten jag ger? Äter hon mindre? Eller rör hon sig mer :)
Så vi ska iaf börja med gröt nu som ett litet tillägg. Så idag ska jag ge henne en smakis så hon vänjer sig.
Hon var 1 cm längre så nu är hon 66 hela cm *ler*..

Det händer mycket nu. Jag tycker bara på 3 dagar har det hänt mycket med hennes händer hur hon greppar.
Nya ljud. Och idag HÄNDE DET! Hon vände sig utan ngt mjukt underlag. Men jag missa det. Men på 2 sek kan det hända!
Sen har hon börjat dra upp gumpen när hon ligger på mage med. Som att hon vill krypa. Men kommer bara bak..hehe!
Tummen har hon oxå hittat nu - bara hon inte blir som sin moster ;)

Nu ska jag göra lite tonfisk sallad!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Förstår att du är stolt mammi när din dotter är så duktig! Hela 66 söta cm!!

2008-08-19 @ 16:54:09
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Amme

ler Tack för söta kommentaren gummis! JAg e så lycklig hihi. När kan vi träffas??? Puss

2008-08-19 @ 17:02:04
URL: http://snuffetuffe.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Visst är det så roligt när det går framåt?? =)

Jag blev så glad när jag läste ditt inlägg om hur lång Olivia är.. Adam är 65cm och det tjatas heeela tiden om att han ligger efter -eftersom han föddes i 36+4!! Men alltså han är lika normal som alla andra!

Jävla BVC...

2008-08-19 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0